Openingstijden: 08:00 tot 17:00u


  • In onze praktijk hebben we geen inloopspreekuur, wij werken uitsluitend op afspraak.

  • Spreekuur alleen op afspraak

  • Vanaf 08:00u
  • Klachten regeling

    Let op!

    Woensdag 16 oktober is er weer wrattenspreekuur

    Klachtenregeling

    Wij streven ernaar om u als patiënt zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat de zorg niet aan uw verwachtingen voldoet. Laat het ons zeker weten als dit het geval is, want alleen op die manier kunnen we onze zorgverlening verbeteren.

    Wat kunt u doen als u een klacht over onze praktijk heeft?
    Meldt uw klacht graag schriftelijk via onderstaand klachtenformulier. Beschrijf daarin zo gedetailleerd en duidelijk mogelijk uw klacht.

    Wat gebeurt er met uw klacht?
    Wij zullen uw klacht bespreken met de huisarts. Indien nodig bellen wij u voor verdere toelichting van uw klacht. Wij streven er naar u binnen 6 weken schriftelijk van een antwoord te voorzien.

    Komen we er samen niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze zoekt samen met u een oplossing van uw klacht. De functionaris kan hierbij bemiddelen, is onpartijdig en heeft dus geen oordeel. Wat u de klachtenfunctionaris verteld is vertrouwelijk en blijft dus tussen u beiden. U kunt uw klacht melden bij de Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE), het formulier vindt u hier.

    Komt u er ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uit? Dan kunt u uw klacht laten beoordelen door de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens patiënten én huisartsen. Deze commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris (tevens jurist). Het oordeel dat zij uitspreken is binden. Wilt u meer weten over de SKGE, kijk dan op de website www.skge.nl.

    Via onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht bij ons kenbaar maken.